czwartek, 13 października 2016

Hybrydy Victoria Vynn

Cześć dziś chciałam Wam pokazać moje nowe hybrydy od Victoria Vynn.


1. Na początku odtłuszczamy płytkę paznokcia , następnie nałożyłam hybryid base utwardzamy w UV-120  min

2. Nakładamy warstwy hybrydy(użyłam numeru 088 oraz 084  ) ja zrobiłam to 3 razy każdą z nich utwardzamy w lampie UV 




3. Na pomalowane paznokcie nakładamy  Top kolejny raz utwardzamy w lampie UV . Ostatnim krok to przemycie płytkę paznokcia cleanser.


4. Efekt końcowy


Jeżeli chodzi o moją opinie na temat produktu to lakiery hybrydowe są zamknięte w czarnych buteleczkach co nadaje im luksusowego produktu. Dużym plusem jest to ze kolory są widoczne na zakrętkach , co ułatwia odnalezienie wymarzonego koloru .  Gęstość lakieru jak dla mnie odpowiednia ( nie jest wodnista oraz nie za gęsta ) . Aby uzyskać idealne krycie aplikował go kilka razy 3/4 razy  sadzę , że jest to uzależnione od  kolorów których wybierzemy . Victoria Vynn  posiada bardzo szeroko paletę  kolorystyczną hybryd także każdy znajdzie coś dla siebie .
Do następnego :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz